/* */ /**/

Αποστολέας Θέμα: AUTOHELLAS - ΟΤΟΕΛ ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗ  (Αναγνώστηκε 4932 φορές)

Βέλγος

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Μηνύματα: 369
Απ: AUTOHELLAS - ΟΤΟΕΛ ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗ
« Απάντηση #45 στις: Νοεμβρίου 16, 2023, 07:26 »
Δυο λόγια για Οτοελ.

Στην παρούσα τιμή 12,5 ευρω είναι μια καλή επιλογή, αλλά όχι ευκαιρία. Δίκαια τιμή: 14 ευρώ

Υπέρ: Χαμηλό P/E (7-8), άριστη διοίκηση, ευελιξία (όταν θέλει να μαζέψει μετρητά δεν αγοράζει νέα αυτοκίνητα), συμμετοχή σε Αραιγ, σχετικά μικρή μόχλευση σε σχέση με αντίστοιχες εταιρίες του εξωτερικού.

Κατά: Υψηλή μόχλευση, εξάρτηση από τον τουρισμό, ανάγκη συνεχών και υψηλών επενδύσεων σε αυτοκίνητα, υψηλός ανταγωνισμός, υψηλά επιτόκια δανεισμού που επιβαρύνουν την κερδοφορία.

Η καθαρή κερδοφορία των 80-90 εκατ. τον χρόνο, είναι πολύ υψηλή και όπως είπε και ο Βασιλάκης δεν πρέπει να θεωρείται δεδομένη. Είναι ας πούμε το ταβάνι. Επίσης λόγω της επιβάρυνσης από υψηλά επιτόκια, ίσως φέτος το μέρισμα δεν είναι πολύ υψηλό, προκειμένου να μειώσει λίγο τον δανεισμό.

Η Οτοελ έχει περίπου το 11% των μετοχών της Αεροπορίας Αιγαίου. Αυτό σήμερα κοστολογείται περίπου 110 εκατ. και σύμφωνα με τις προβλέψεις αντιστοιχεί σε καθ. κερδοφορία Αραιγ κοντά στα 18 εκατ. (αν όλη η Αραιγ βλάλει 180 εκ. καθ. κέρδη). Μπορούμε λοιπόν, κοιτώντας θεμελιωδώς την Οτοελ, είτε να αφαιρέσουμε τα 110 εκατ. από την κεθαλαιοποίησή της και να πούμε ότι η «καθαρή» Οτοελ έχει σήμερα κεφαλαιοποίηση μόνο 510 εκατ. και όχι 610. Είναι δηλαδή πιο φτηνή από ότι φαίνεται. Ο άλλος τρόπος υπολογισμού είναι να προσθέσουμε το 10% των κερδών της Αραιγ στα κέρδη της Οτοελ, οπότε τα καθ. κέρδη του 2023 δεν θα είναι 85 εκατ. αλλά ουσιαστικά 100+ εκατ.  Αυτές είναι απλώς κάποιες ιδέες για το πώς να συνυπολογίσει κανείς την συμμετοχή της Οτοελ στην Αραιγ.

Συνολικά την θεωρώ μια από τις καλύτερες επενδύσεις στο χαα αυτή τη στιγμή, αλλά δεν περιμένω θαύματα. Για μακροπρόθεσμους.

Δες παλαιότερη ανάλυση εδώ: https://xaa.gr/analysis/autohellas/

AIAS12

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3974
Απ: AUTOHELLAS - ΟΤΟΕΛ ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗ
« Απάντηση #46 στις: Νοεμβρίου 16, 2023, 09:02 »
Καλημέρα , για καφεδάκι στο Σύνταγμα
Υπάρχει ακόμα ένα ατουρ
Η ΟΤΟΕΛ και οι άλλες του κλάδου αυτοκίνητου  από το 2026 ( αν δεν κάνω λάθος) θα ξεκινήσουν οι << απόσυρση ,>> των παλιών αυτοκινήτων  η αλλιώς θα πληρώνεις <<πράσινο η οικολογικο>> φορο που δεν θα συμφέρει .
Επομένως θα πάνε για αγορά καινούργιου , ίσως για πολλούς θα είναι δύσκολο η για μεταχειρισμένο.
Λογικά πρέπει να δωθουν κίνητρα . Η ΟΤΟΕΛ έχει και μεταχειρισμένα και καινούρια αυτοκίνητα .
Στον κλάδο του αυτοκινήτου υπάρχουν δύο εταιρείες που σε άλλη χώρα θα είχαν κλείσει ήδη αυτές είναι ο Σαρακάκης και Σφακιανάκης διότι χρωστάνε πολλά κάποια στιγμή αν δεν καταφέρουν να απαλλαγούν από τα δάνεια τους  , θα αναγκαστουν οι τράπεζες να τις κλείσουν . Η ΟΤΟΕΛ θα μπορουσε άνετα να τις πάρει υπό προϋποθέσεις.
Εγώ έχω μετοχές .

AIAS12

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3974
Απ: AUTOHELLAS - ΟΤΟΕΛ ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗ
« Απάντηση #47 στις: Ιανουαρίου 17, 2024, 17:30 »
ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΑ
https://www.mikrometoxos.gr/otoel-prosochi-stis-leptomereies/
Η σύμβαση χρήσης της επωνυμίας Hertz, βάσει της οποίας η Αutohellas έχει το αποκλειστικό δικαίωμα χρήσης στην Ελλάδα του συστήματος Hertz, καθώς και των δικαιωμάτων επί των εμπορικών σημάτων της, λήγει στις 31/12/2025. Με ότι συνεπάγεται για την πορεία της μετοχής και του ομολόγου που διατέθηκε σήμερα στο κοινό….

Βέλγος

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Μηνύματα: 369
Απ: AUTOHELLAS - ΟΤΟΕΛ ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗ
« Απάντηση #48 στις: Ιανουαρίου 18, 2024, 10:26 »
Δεν αλλάζει κάτι ουσιώδες.
Θα ανανεωθεί αναίμακτα.
Σχετικά φθηνή η μετοχή σε αυτά τα επίπεδα.
Δίκαια τιμή κατά τη γνώμη μου τα 14,5 ευρώ

Εκεί που πραγματικά θα χυθεί αίμα για ανανέωση είναι στο μονοπώλιο του ΟΠΑΠ και για αυτό δεν ασχολούμαι με ΟΠΑΠ, συν οτι καθε χρονο κάνει μίνι αύξηση κεφαλαίου μέσω μερισμάτων/