/* */ /**/

Αποστολέας Θέμα: Μοτοδυναμικη- νέα εταιρεία.  (Αναγνώστηκε 1200 φορές)

nikdan

  • Jr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 77
Μοτοδυναμικη- νέα εταιρεία.
« στις: Μαρτίου 02, 2023, 22:56 »
(Η ανάρτηση είναι από τις 8 Φεβρουαρίου ,σε κάποιο άλλο φόρουμ.)

Ας δουμε μια εταιρεια που πριν λιγους μηνες ξεκινησα  να την παρακολουθω κ να την ψαχνω, κ προσφατα πηρα κ μια μικρη θεση.χρειαστηκαν μηνες για να αποκτησω καλυτερη εικονα.αυτο ομως ειναι αναγκαιο κακο.
η εταιρεια αυτη ειναι η ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ!

Η εταιρεια αυτη ειχε ως κυρια πηγη εσοδων τις πωλησεις δικυκλων κ προιοντων θαλασσας (yamaha) κ τις  πωλησεις των αυτοκινητων Porche.απο εκει ερχονταν σχεδον ολα τα εσοδα κ τα κερδη της εταιρειας.η εταιρεια μεχρι πριν λιγα χρονια ειχε εξαιρετικα χαμηλο τζιρο κ πολυ μικρα κερδη, ενω καποιες χρονιες ειχε κ ζημιες.
Στην φαση εκεινη ομως ηρθαν μεγαλες αλλαγες.

Η εταιρεια προχωραει σε μεγαλη για τα δεδομενα της αμκ κ πολλαπλασια των μεχρι τοτε ιδιων κεφαλαιων της.
με μια αμκ της ταξης των 10 εκ ευρω, εξαγοραζει πλειοψηφικο ποσοστο της ταξης του 80,5% στην εταιρεια LION RENTAL.
Η εταιρεια αυτη ,Lion Rental ΑΕ,  θυγατρική κατα 80,5% της Μοτοδυναμικης πλεον , δραστηριοποιειται στην ευρυτερη αγορα της ενοικιασης οχηματων, καλυπτοντας τοσο την βραχυχρονια μισθωση (Rent a Car), οσο και την μακροχρονια μισθωση (Long term Rental), ως αποκλειστικος αντιπροσωπος της SIXT GmbH & Co.

Η εξαγορα αυτη ειχε ως αποτελεσμα να αλλαξει τοσο πολυ η συνολικα εικονα της ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ, που στην ουσια ειναι σαν να μιλαμε για μια νεα εταιρεια.
το θεμα που ειναι ομως;
στο οτι το αντικειμενο αυτο εξαρταται σε μεγαλο βαθμο απο τον τουρισμο, εσωτερικο κ εξωτερικο.στις χρησεις 2020 κ σε μικροτερο  βαθμο στην χρηση του 2021 , δεν φανηκε εντονα η αλλαγη που αυτη η εξαγορα εφερε στην εταιρεια.
Η πρωτη ολοκληρωμενη χρηση που η εξαγορα αυτη θα δειξει τα αποτελεσματα που μπορει να φερει, ειναι το 2022.

Ας δουμε λοιπον μερικα στοιχεια με βαση τα αναλυτικα αποτελεσματα 6μηνου κ τα συνοπτικα αποτελεσματα 9μηνου 2022.
η (νεα!!) Μοτοδυναμικη:
το κυκλοφορουν ενεργητικο ειναι 35 εκ ευρω κ οι βραχυπροθεσμες υποχρεωσεις ειναι στα 45 εκ ευρω.αυτο δεν σημαινει οτι η εταιρεια εχει προβλημα ρευστοτητας.στις εταιρειες ενοικιασης αυτοκινητων , τα αυτοκινητα αυτα αποτυπωνονται στο παγιο ενεργητικο, αντι για το κυκλοφορουν ενεργητικο.αυτο εχει αποτελεσμα να αλλαζει η εικονα, αλλα ειναι θεμα τυπικο κ αφορα καθαρα λογιστικη αποτυπωση.

Απο κει κ περα.
τα ιδια κεφαλαια των μετοχων, χωρις τα δικαιωματα μειοψηφιας, ειναι κοντα στα 30,5 εκ ευρω, απο 21 εκ ευρω τελος του 2021.η εταιρεια εχει σχεδον 13 εκ ευρω αυλα, δικαιωματα κ υπεραξια στο παγιο ενεργητικο της.αυτο σημαινει οτι αν αφαιρεσουμε ισοποσα τα στοιχεια  αυτα απ το παγιο ενεργητικο κ τα ιδια κεφαλαια, τοτε τα ιδια κεφαλαια πεφτουν στα 17 εκ ευρω.
η εταιρεια εχει μετρια μοχλευση, μιας κ τα ιδια κεφαλαια ειναι το 30% των συνολικων επενδεδυμενων κεφαλαιων.

Η εικονα ειναι μετρια.
τι ειναι αυτο λοιπον που με εκανε να την προσεξω κ να παρω μια μικρη θεση;
ο ρυθμος που τα μεγεθη αυτα βελτιωνονται.
Η  βελτιωση ειναι εκρητικη , αρχης γενομενης απο την χρηση του 2022.
η εντονη ανοδική πορεια της ενοικιασης κατα πρωτο λογο, κ η αυξηση των πωλησεων κ στις υπολοιπες κατηγοριες  ειχαν ως αποτελεσμα την αλματωδη αυξηση  του μικτου κερδους, κ ως ποσο κ ως ποσοστο.
το 2020 το μικτο κερδος ηταν 12,1 εκ ευρω, η ποσοστο 15,5% επι των  πωλησεων.
το 2021 το μικτο κερδος  ηταν 22,9 εκ ευρω, η ποσοστο 24,1%.
στο 9μηνο του 2022, το μικτο κερδος ειναι κοντα στα 27 εκ ευρω, η ποσοστο 26,5% επι των πωλησεων.
στο 9μηνο δηλαδη η εταιρεια εχει πολυ καλυτερη εικονα απ οτι ειχε συνολικα το 2021.

Αναλογη ειναι κ η εικονα στα κερδη μετα φορων κ δικαιωματων μειοψηφιας:
2020: ζημια 1,95 εκ ευρω.
2021: κερδη 4,2 εκ ευρω.
9μηνο 2021: κερδη της ταξης των 10 εκ ευρω.
στο 9μηνο δηλαδη η εταιρεια εχει πανω απ τα διπλασια κερδη απ οσα ειχε συνολικα το 2021.

Αν υποθεσουμε οτι σε ετησια βαση πλησιαζει τα 11-12 εκ ευρω κερδη μετα φορων κ δικαιωματων μειοψηφιας, τοτε σημαινει οτι η αποδοση ιδιων κεφαλαιων θα πλησιασει  το 35% -40%, νουμερο εξωφρενικο.
με 11-12 εκ ευρω ετησια κερδη ,σημαινει οτι η εταιρεια μπορει σε σχεδον μια χρηση να καλυψει το συνολο των αυλων, δικαιωματων κ υπεραξιας που ειδαμε πιο πανω.
Επιπλεον, αν η εταιρεια επανεπενδυει το μεγαλυτερο μερος των κερδων, πολλοί  αριθμοδεικτες οπως η μοχλευση, η λογιστικη αξια κτλ θα βελτιωθουν εντονα σε λιγοτερο απο 2-3 χρησεις.

Η εταιρεια προχωραει συνεχως σε μεγαλες επενδυσεις κ επεκταση του στολου ενοικιαζομενων αυτοκινητων.
μπορει  αυτο να αυξανει στην αρχη τον δανεισμο , αλλα ειναι δραστηριοτητα με εξαιρετικα μεγαλο μικτο κ κατ επεκταση κ καθαρο κερδος.

Το ποσοστο απο τα εσοδα ενοικιασης πανω στο συνολο των εσοδων ηταν ως εξης:
2020, ποσοστο ενοικιασης επι των συνολικων εσοδων 18%.
2021, ποσοτο ενοικιασης επι των συνολικων εσοδων 25%.
2022,  9μηνο, ποσοστο ενοικιασης επι των συνολικων εσοδων 32%.

Κοντα στα 1,04 η λογιστικη αξια της μετοχης.
Στα 69 εκ ευρω η κεφαλαιοποιση της εταιρειας.
Τις οικονομικες καταστασεις υπογραφει η εταιρεια ορκωτων ελεγκτων KPMG, ενω μεχρι ενα χρονο πριν υπογραφη εβαζε η Grant Thornton, πραγμα που σημαινει οτι τα οικονομικα στοιχεια ειναι αξιοπιστα.
Η εταιρεια κανει συχνα επαναγορες ιδιων μετοχων.
Μεχρι τωρα εχει το 0,63% περίπου.
Συχνα κανει αγορες  2-3 χιλιαδων μετοχων την ημερα.σπανια,οπως σημερα, μπορει το νουμερο  αυτο να αυξηθει αισθητα.

Στα αρνητικα εχω παρατηρησει τα εξης:
η βασικος μετοχος ο οποιος ασκει κ την διοικηση, θα απολαμβανει πλουσιοπαροχη αμοιβη απ την εταιρεια.
ισως αρνητικο  να ειναι οτι προσφατα αποχωρησε κ ο μεχρι προσφατα διευθυνων συμβουλος, κυριος χατζικος, ο οποιος εχει κ το 6% της εταιρειας αν δεν κανω λαθος.
πολλοι αυτο το ερμηνευνουν ως αρνητικο.ισως κ αν ειναι.
ισως ομως κ να οφειλεται στο γεγονος οτι η εταιρεια σταδιακα μετατωπιζει το βαρος των εσοδων απο την εμπορια, στην ενοικιαση.
στην ουσια δηλαδη ειναι σαν η εταιρεια σταδιακα να αποκταει αλλα αντικεινο ως βασικη πηγη εσοδων.
Με βαση την δικη μου εικονα ,τα αρνητικα εχουν πολυ μικροτερη βαρυτητα σε σχεση με την τρομερη βελτιωση που δειχνουν τα μεγεθη της εταιρειας.

Συμπερασμα:
η σημερινη εταιρεια δεν εχει τιποτα κοινο με την εταιρεια που ηταν πριν 2-3 χρονια, εκτος ισως απο το ονομα.
οι αλλαγες, οι εξαγορες κτλ ηταν στην ουσια σε χειμερια ναρκη τα προηγουμενα 2 χρονια, λογο τον προβληματων που εφερε το θεμα του ιου.
η πρωτη χρονια που θα αφησουν εντονα το αποτυπωμα τους, ειναι η χρηση του 2022, για την οποια  συντομα (16 Μαρτιου)θα μαθουμε κ τα ετησια αποτελεσματα.
πολλα οικονομικα στοιχεια δεν ειναι ακομα τελεια.σημασια εχει ομως οτι βελτιωνονται με εκρητικο ρυθμο, αρχης γενομενης απ την χρηση του 2022.
στην χρηση αυτη η εταιρεια ανακοινωσε πως δεν θα δωσει μερισμα.
ισως να μην δωσει ουτε καποια επιστροφη κεφαλαιου.
Στην φαση αυτη ,για την εταιρεια αυτη,το μερισμα δεν ειναι στην κορυφη της λιστας με τα κριτηρια  ,με βαση την δικη μου εικονα.
ακομα κ ετσι ομως, σε μια μονο χρηση θα εχει αυξησει κατα 50% τα ιδια κεφαλαια της, κατα 200% τα κερδη μετα φορων , με αναλογη βελτιωση σε μοχλευση κτλ.

Πολλοι συγκρινουν  την ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ με την AUTOHELLAS, αν κ δεν εχουν ακριβως το ιδιο αντικειμενο.
με βαση την δικη μου εικονα, πολλα στοχεια της AUTOHELLAS δειχνουν καλυτερη εικονα.
η ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ομως δειχνει να βελτιωνεται κ να αναπτυσσεται  με πολυ πιο εντονους ρυθμους απ οτι η AUTOHELLAS.
ας δουμε ενα παραδειγμα με βαση το 9μηνο του 2022:
αυξηση πωλησεων:
ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ  37,9%.
AUTOHELLAS 17%.

αυξηση κερδων προ φορων, τοκων κ αποσβεσεων:
ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ  85,5%
AUTOHELLAS  28,2%.

Κερδη προ φορων:
ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ 121,4%
AUTOHELLAS  57,2%.

Πιο πολλα  στοιχεια οταν ανακοινωθουν κ τα ετησια αποτελεσματα, στις 16 μαρτιου.
Αυτο που ηθελα να δειξω, ειναι πως με βαση την δικη μου εικονα, η νεα ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ δεν εχει καμια σχεση με την παλαια.
Απλα η αγορα δεν το εχει παρατηρησει ακομα αυτο, γιατι η πρωτη ολοκληρωμενη χρονια που θα ξεκινησει να φαινεται αυτο ειναι η χρηση του 2022.
Περιμενω κ τις δικες  σας σκεψεις.
η σημερινη αναρτηση, ηταν απλα μια πρωτη σκεψη για την εταιρεια.
σε βαθος χρονου ισως ακολουθησουν κ αλλες, καθε φορα που θα εχουμε ανακοινωση αποτελεσματων.

nikdan

  • Jr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 77
Απ: Μοτοδυναμικη- νέα εταιρεία.
« Απάντηση #1 στις: Μαρτίου 02, 2023, 23:18 »
Από τότε που έγινε η ανάρτηση είχαμε τις εξής αλλαγές:
Η εταιρεία θα βγάλει αποτελέσματα στις 29 Μαρτίου τελικά,κ όχι  στις 16.
Κ η διοίκηση ανακοίνωσε πως θα δώσει μέρισμα για την χρήση του 2022,ενώ αρχικά είχε δηλώσει πως δεν θα διανέμει μέρισμα για την χρήση αυτή.

Βέλγος

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Μηνύματα: 369
Απ: Μοτοδυναμικη- νέα εταιρεία.
« Απάντηση #2 στις: Μαρτίου 03, 2023, 00:04 »
Σε ευχαριστούμε πολύ nikdan.
Εξαιρετική παρουσίαση υπόδειγμα.

Τυφών

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4943
Απ: Μοτοδυναμικη- νέα εταιρεία.
« Απάντηση #3 στις: Μαρτίου 03, 2023, 00:43 »
Καταπληκτικός άλλη μία φορά nikdan!!!
Σε ευχαριστούμε!!!

Στην Μοτοδυναμική είχαμε μπει με τον Αετό (Σωματοφύλακα) το καλοκαίρι του 2020 λίγο κάτω από το 1€ ... δεν ξέρω εάν ο Σωψατοφύλαξ την έχει ακόμα ... αλλά εγώ της έκανα δύο out-in και τώρα είμαι out.
Η ανάρτησή σου με κάνει να την σκέφτομαι ξανά ... αλλά ο Τυφώνας ποτέ δεν ξεφεύγει από "το παιχνίδι του" (φίλε όσες φορές παρέκαμψα την μέθοδό μου, έχασα) ... και τώρα που την αναφέρεις είναι ψηλά για μένα ... δηλαδή έχει ρίσκο. Φυσικά και μπορεί να δώσει πολλά κέρδη από αυτές τις τιμές ... αλλά ο Τυφώνας δεν παίζει έτσι. Επίσης δεν θα τολμούσα να την προτείνω κοντά στα ανώτερα της ... και για αν μην  παρεξηγηθώ το λέω γιατί την βλέπω πιο πολύ τεχνικά. Όχι ότι δεν κοιτάω ισολογισμούς, θεμελιώδη και προοπτικές ... αλλά πίστεψέ με οι αριθμοί τις περισσότερες φορές είναι αμείλικτοι.

Στο στόχαστρο 🎯 λοιπόν ... όταν και αν πάει στην τιμή που θέλω να αγοράσω ξανά ... αλλιώς θα παρακολουθώ εσάς να κερδίζετε και θα χαίρομαι.   

nikdan

  • Jr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 77
Απ: Μοτοδυναμικη- νέα εταιρεία.
« Απάντηση #4 στις: Μαρτίου 03, 2023, 08:21 »
Καλημέρα!
Κ ποια τιμή θα ήθελες να δεις για να το σκεφτείς να ξαναγορασεις;

Τυφών

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4943
Απ: Μοτοδυναμικη- νέα εταιρεία.
« Απάντηση #5 στις: Μαρτίου 03, 2023, 09:53 »
Κ ποια τιμή θα ήθελες να δεις για να το σκεφτείς να ξαναγορασεις;
Την κοίταξα εχθές μετά την υπέροχη ανάλυσή σου ....
... η γραμμή βάσης είναι στα 2,12-2,16€ με ανοδική ρότα ... οπότε κοντά στα 2,30€ περίπου σκέφτομαι να ξαναμπώ ...
... όταν και εάν πάει ... αλλιώς καλά κέρδη φίλοι μου ... μέσα από την καρδιά μου.

Πάντως ... έχει προοπτικές ... αρχίζω να το ψάχνω κι εγώ ... αυτό με: " την ενοικίαση οχημάτων, την βραχυχρόνια μίσθωση (Rent a Car), όσο και την μακροχρόνια μίσθωση (Long term Rental), ως αποκλειστικός αντιπρόσωπος της SIXT GmbH & Co" ... είναι κάτι που στο μέλλον θα δώσει αποδώσεις.

Τυφών

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4943
Απ: Μοτοδυναμικη- νέα εταιρεία.
« Απάντηση #6 στις: Μαρτίου 03, 2023, 21:53 »
Μηνιαίο στη ΜΟΤΟ ...

# Κόκκινη γραμμή: Η βάση στα 2,15
# Μωβ διακεκομμένη: Η διάσπαση που έδωσε δύναμη στα 2,30€.
# Μπλε διακεκομμένη: Αντίσταση στα 2,78€ που διασπάστηκε και αποτελεί την πρώτη στήριξη. Εάν την χάσει και το επιβεβαιώσει τότε θα αγοράσω κοντά στα 2,30€ ... αλλιώς ... καλά κέρδη μάγκες. 
# Forecast: Μας δείχνει ότι η μετοχή είναι ένα χρόνο μπροστά  ;D ... αλλά και ότι μπορεί να ακουμπήσει αυτή τη γραμμή μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα.

Doc

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 156
Απ: Μοτοδυναμικη- νέα εταιρεία.
« Απάντηση #7 στις: Μαρτίου 04, 2023, 11:20 »
nikdan για άλλη μια φορά ευχαριστούμε για την υποδειγματική ανάλυση!

Σε αυτήν την τιμή στο ταμπλό, πιστεύω ότι έχουν αποτυπωθεί πολλά (αν όχι όλα) απ'όσα μας παρουσίασες.
Εύστοχα ο Τυφώνας παρατήρησε ότι είναι ένα χρόνο μπροστά!

Την έβαλα στις εταιρείες που παρακολουθώ, αλλά θεωρώ την τιμή της "μη ευκαιρία" στην παρούσα φάση.

Στον πρώην μικρομέτοχο πρόσεξα και μια σύγκριση, ΠΕΤΡΟ vs MOTO.
Με βάση την ανάλυσή σου μιλάμε για εταιρείες με δύο τελείως διαφορετικές δραστηριότητες, με διαφορετικά περιθώρια κέρδους κτλ και (νομίζω) ότι δεν έχει νόημα να μπαίνουμε σε διαδικασία σύγκρισης. Η αλήθεια είναι ότι αν δεν είχα και την εξαιρετική ανάλυση σου δεν θα το είχα προσέξει.

nikdan

  • Jr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 77
Απ: Μοτοδυναμικη- νέα εταιρεία.
« Απάντηση #8 στις: Μαρτίου 04, 2023, 11:24 »
Καλημέρα!
εγώ νομίζω ότι η μετοχή είναι ακόμα αρκετά φθηνή ,προφανώς βέβαια όχι όσο ήταν στα 2,30 ευρώ.
Μια δίκαιη τιμή νομίζω είναι πάνω από 4 ευρώ.
Ίσως κοντά ακόμα κ στα 5 ευρώ.
Ακόμα κ στα 5 ευρώ δηλαδή , ενδεχομένως το ,p/e της μετοχής να μην είναι μακριά απ' το 10.
Η Μοτο λίγα κοινά έχει με την Πετρόπουλος.

Από περιέργεια κοίταξα λίγο τα στοιχεία 9μηνου της εταιρείας Πετρόπουλος ,κ με βάση την δική μου εικόνα θα έδινα μια πολύ διαφορετική ερμηνεία από αυτή που δίνει ο mikrometoxos.
Για παράδειγμα:
Στο 9μηνο:
Η Πετρόπουλος παρουσιάζει αύξηση εσόδων 3%.
Η Μοτοδυναμικη παρουσιάζει αύξηση εσόδων 37,9%.
Στα κέρδη προ φόρων η διαφορά είναι ακόμα πιο εντυπωσιακή.
Η Πετρόπουλος παρουσιάζει  μείωση κερδών προ φόρων 11% στα 6,4 εκ ευρώ.
Μοτοδυναμικη αύξηση κερδών προ φόρων 121,4% στα 13,5 εκ ευρώ
Απόδοση ίδιων κεφαλαίων  στο 9μηνο:
Πετρόπουλος 11%.
Μοτοδυναμικη 32%.

Δεν μου φαίνεται κ τόσο παράξενο να μην έχουν ίδια αποτίμηση  αυτές οι δύο εταιρείες.
Κ το πιο σημαντικό είναι πως ο ρυθμός βελτίωσης των οικονομικών μεγεθών τους δείχνει να έχει πολύ μεγάλη απόκλιση,υπέρ της Μοτοδυναμικης.

Από κει κ πέρα περιμένω στοιχεία 4 τριμήνου 2022 για να βγάλουμε πιο ολοκληρωμένα συμπεράσματα.

Doc

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 156
Απ: Μοτοδυναμικη- νέα εταιρεία.
« Απάντηση #9 στις: Μαρτίου 04, 2023, 12:07 »
Αμείλικτα νούμερα, αυτό εννοούσα και γω για ΠΕΤΡΟ, μήλα με σύκα.

Όσο για την αποτίμηση, λογικά αυτά που λες, και δεν αποκλείεται να τη δούμε και στα 4+ ευρώ αν συνεχίσει να πηγαίνει σφαίρα.
Ο κλάδος που πρακτικά είναι κερδοφόρος για την ΜΟΤΟ (τουρισμός) έχει κυκλικότητα, και αισθάνομαι ότι στην παρούσα η τιμή της προεξοφλεί ότι θα συνεχίσει να πηγαίνει σφαίρα και ο κλάδος.

Καλά γιορτάσαμε την έξοδο από τα λοκντάουν, αλλά προσωπικά θεωρώ ότι η φετινή χρονιά ήταν ταβάνι από τουριστική σκοπιά. Καθώς επιστρέφει ο κόσμος σε μια "κανονικότητα", αρχίζουν τα "καλά γιορτάσαμε πέρσι την επιστροφή στην κανονικότητα με το ταξιδάκι Μύκονο, αλλά ρε παιδί μου ακρίβεια στο θεό, αυξήθηκε και το νοίκι, ο μισθός είναι ίδιος, μήπως φέτος να είμαστε πιο μαζεμένοι;". Ο τουρισμός είναι από τα πρώτα πράγματα που κόβει κανείς σε περίοδο παγκόσμιας οικονομικής αβεβαιότητας και νομισματικής σύσφιξης.

Όπως έχω πει είμαι συντηρητικός γενικά στα placement που κάνω.΄
Η τιμή 2.30 που λέμε ίσως αποτυπώνει καλύτερα μια "στραβή" τουριστική χρονιά. Γι'αυτό αν είχα κάνει την τοποθέτησή μου πριν κάνει το μπαμ εννοείται ΔΕΝ θα πούλαγα. Το βασικό είναι να κάνουμε τοποθετήσεις που εμείς αισθανόμαστε ασφαλείς. Αυτό βοηθάει να παίρνουμε ψύχραιμες αποφάσεις όχι όταν ανεβαίνει...αλλά όταν (και αν) κατεβαίνει μετά την τοποθέτηση!

Μπορεί να λέω και βλακείες (δε θα είναι η πρώτη φορά χαχα), θα δούμε.

Και πάλι συγχαρητήρια για την υποδειγματική ανάλυση!

nikdan

  • Jr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 77
Απ: Μοτοδυναμικη- νέα εταιρεία.
« Απάντηση #10 στις: Μαρτίου 04, 2023, 12:16 »
Στις αγορές όλοι μαθητευομενοι  είμαστε αγαπητέ.
Μπορεί να ακούγεται τετριμμένο ,αυτή είναι η αλήθεια όμως.
Οποτε μην παίρνεις τοις μετρητοίς κ ότι διαβάζεις η συζητάμε εδώ η οπουδήποτε αλλού.
Σκόρπιες σκέψεις από ιδιώτη μικροεπενδυτη είναι,όχι κάτι παραπάνω.

Τυφών

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4943
Απ: Μοτοδυναμικη- νέα εταιρεία.
« Απάντηση #11 στις: Μαρτίου 04, 2023, 13:32 »
Πρώτα από όλα θέλω να επισημάνω την ποιότητα της συζήτησης και χαίρομαι ιδιαίτερα που τα νέα μέλη ενισχύουν το επίπεδο γνώσεων, αξιοπρέπειας και ήθους του site. Συγχαρητήρια λοιπόν.

Μπορεί να λέω και βλακείες (δε θα είναι η πρώτη φορά χαχα), θα δούμε.
Γιατρέ κατά την ταπεινή μου γνώμη, δεν έχεις πει ποτέ "βλακεία" ... αντιθέτως ο λόγος σου είναι τεκμηριωμένος και σαφής.

Προσωπικά δεν είπα να μην αγοράσει κάποιος τώρα ΜΟΤΟ ... ή ότι δεν θα πάει χωρίς γύρισμα στα 4 ή 5€ που λέει ο Νίκος ...
... είπα ότι εγώ δεν αγοράζω τώρα διότι το "παίξιμό" μου είναι No ή Low Risk ... δηλαδή δεν κυνηγάω μετοχές ... αν και παίζω και κάποιες με High Risk (π.χ. ΙΝΛΟΤ με αγορά στα 0,14€ ... ή ΑΝΕΚ στα 0,045€), αλλά μόνο με κέρδη και ποτέ με κεφάλαιο (πιστεύω να γίνομαι κατανοητός τι λέω).
Η ανάλυση όμως του nikdan με έκανε να την ξαναπροσέξω (το ίδιο ισχύει και για τον Doc) και την έβαλα στο στόχαστρο.
Αυτό που θεωρώ πιο σημαντικό είναι ότι μπήκε στο κόσμο των leasing, έναν αναπτυσσόμενο κλάδο στην Ελλάδα, όχι μόνο στον τουρισμό, αλλά πιστεύω ότι σε λίγα χρόνια πολύς κόσμος δεν θα αγοράζει αυτοκίνητο αλλά θα το έχει με μακροχρόνιο Leasing. Αυτή είναι μία μεγάλη κουβέντα.

nikdan

  • Jr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 77
Απ: Μοτοδυναμικη- νέα εταιρεία.
« Απάντηση #12 στις: Μαρτίου 04, 2023, 14:30 »
nikdan
Το όνομα μου είναι Βασίλης.
Πως κ γιατί επέλεξαν το nikdan όμως;
Μεγάλη ιστορία... :) :)

Βέλγος

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Μηνύματα: 369
Απ: Μοτοδυναμικη- νέα εταιρεία.
« Απάντηση #13 στις: Μαρτίου 06, 2023, 09:53 »
Εγώ είμαι φαν της Οτοελ. Εύχομαι να πάει σούπερ και φέτος ο τουρισμός, γιατί από αυτόν τρώει εμμέσως ψωμάκι όλη η Ελλάδα. Είναι η μόνη ισχυρή βιομηχανία που έχουμε.

Το γεγονός ότι, παρά π.χ. τον χαμηλό βασικό μισθό, οι Έλληνες ακόμα ξοδεύουμε αβέρτα, δίνουμε 40 χιλ. για μερσεντές και γεμίζουμε τα καζίνο, οφείλεται στον τουρισμό. Από εκεί έρχεται το χρήμα και διαχέεται στην οικονομία.

Όσο ανθεί ο τουρισμός, θα ανθούν και εταιρείες όπως η Μοτό και δεν θαχουμε κρίση. Η πορεία όλης της οικονομίας είναι συνδεδεμένη με τον τουρισμό. Εδώ δηλαδή πιο πολύ από τα θεμελιώδη, θα κοίταζα την πορεία του τουρισμού.

(Δυστυχώς η ναυτιλία δεν συνεισφέρει όσο θα θέλαμε στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας)

Doc

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 156
Απ: Μοτοδυναμικη- νέα εταιρεία.
« Απάντηση #14 στις: Μαρτίου 29, 2023, 21:16 »
Καλησπέρα.

Έβγαλε η ΜΟΤΟ αποτελέσματα;

Μπήκα μόλις και είδα 2η (?) τροποποίηση οικ. ημερολογίου

https://motodynamics.gr/wp-content/uploads/2023/03/%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%9A%CE%9F%CE%99%CE%9D%CE%A9%CE%A3%CE%97-29_03_2023-%CE%A4%CE%A1%CE%9F%CE%A0.%CE%9F%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%9D%CE%9F%CE%9C%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A5-%CE%97%CE%9C%CE%95%CE%A1%CE%9F%CE%9B%CE%9F%CE%93%CE%99%CE%9F%CE%A5.pdf

Την έχω στο ραντάρ μου, μετά και την εξαιρετική ανάλυση του nikdan, χωρίς να έχω κάνει κάποια κίνηση ακόμα.

Με ξενερώνει λίγο η ανοργανωσιά που διακρίνω. Πρώτα 16 Μαρτίου αλλά δε θα δώσουμε μέρισμα...μετά 29 Μαρτίου αλλά θα δώσουμε...και τώρα μάλλον δεν θα τα ανακοινώσουν στις 29, αλλά θα κάνουν ζουμ στις 24 Απριλίου?

Πείτε ρε παιδιά 5 νούμερα να έχουμε εικόνα, τι το ζορίζετε έτσι.

Ενδεχομένως όποιος την παρακολουθεί στενά να καταλαβαίνει κάτι καλύτερα.