General Category > Θεμελιώδης Ανάλυση

Ελ βενιζελος (ΔΑΑ)

(1/4) > >>

Δενυπαρχειβελγιο:
Καλησπέρα σε ολους

-EBITDA 325M το 2022. Με άυξηση των επιβατών στα 33M/ χρόνο και σταδιακή επέκταση των εμπορικών δραστηριοτήτων τα 500M ακούγονται λογικός στόχος
-Οι αποσβέσεις αφορούν κυρίως το περιουσιακό στοιχείο της σύμβασης παραχώρησης που απλά θα χρειαστεί ανανέωση σε 30 χρόνια
-Η επέκταση προβλέπεται να χρειαστεί 650Μ στην πενταετία που όμως θα χρηματοδοτηθούν από δανεισμό.
-Αν υποθέσουμε 200M σε φόρους και τοκους (αυξησμένα λόγω αύξησης κερδών και δανεισμού αντίστοιχα) έχουμε ελεύθερες ροές 300+Μ/χρόνο
-Με 1 δις χρέος (υποθέτοντας ότι το υπάρχον ταμείο έγινε προμερίσματα)
-Ποιά είναι η παρούσα αξια του κοστους της σύμβασης παραχώρησης? Εδω σας θελω. Να πουμε 500M?

Τι μου λείπει από την εξίσωση? Τι θα κάνετε με την IPO?

ΝτΑρτανιαν:
Εσυ μετα την αρτια προσεγγιση σου, τι προτεινεις για εμας τους μαριδαιους για την συμμετοχη η οχι στην IPO ? Επισης εαν συμμετεχουμε που θα αγορασουμε στο 7 η στο 8,2 ?

gastone28:
Ενδιαφέρον το topic!
Από τη μία ...μαγαζί γωνία, μονοπώλιο, στάνταρ μέρισμα...
Από την άλλη, ξεζούμισμα το ταμείο πριν την εισαγωγή στο ΧΑΑ....(μόνο στην Ελλάδα γίνονται αυτά ρε φίλε....), ταβάνι στην αύξηση των επιβατών και των κερδών, που προσπαθεί να το ξεπεράσει με επέκταση- η οποία θα χρηματοδοτηθεί με δανεικά.

Νομίζω η εισαγωγή θα υπερκαλυφθεί αρκετές φορές και η τιμή θα κυμανθεί κοντά στο ανώτατο όριο.
Προσωπικά, θα μπω και αναμένω να πάρω περίπου το 1/3 από αυτές που θα ζητήσω.
Προσωπικές εκτιμήσεις ολα αυτά αγαπητοί φίλοι- στις τράπεζες λένε ότι γίνεται χαμός, σίγουρα θα έχουν πάρει και πολλούς από εσας τηλέφωνο...σε αυτά να κρατάμε μικρό καλάθι, ωστόσο δεδομένα θα υπερκαλυφθεί η εισαγωγή.

gastone28:
Σημαντικό επίσης ότι οι μεγαλομέτοχοι για να μην υποστούν dilution συμμετέχουν στην αύξηση με premium 19%, θα δώσουν δηλαδή 19% περισσότερα ανά μετοχή από εμάς τη μαρίδα. Αυτό θεωρητικά ίσως κάνει λίγο πιο ασφαλή την είσοδο και για εμάς

ΝτΑρτανιαν:
Φιλε gastone θα δοθει και μερισμα 70 εκ απο τα αδιανεμητα της χρησης του 23. Με συνολικη κεφαλαιοποιηση στα 3 δισ αντιστοιχει σε 2,3%. Πραγματικα δεν ξερω αν αξιζει να μπω στην IPO η οχι, καθως πρεπει να δω αναλυτικα τα αποτελεσματα 2q23, ποιο ειναι το κοστος δανεισμου, τα dcf με βαση την προβλεπομενη επιβατικη κινηση κλπ,κλπ. Προκειμενου να κανω το μυαλο μου σαλατα με τοσους υπολογισμους, τα χωνω σε ενα σαπακι , τσιμπαω ενα 10% και αντε γεια ;D ;D ;D

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση